Monday, January 3, 2011

Semangat Baru

Yeahhhhh!!!..semester baru dah bermula!!...ape2 pun Selamat Menyambut Tahun Baru..smoga dengan kehadiran tahun baru ini, semangat dan azam yang tinggi mmbuatkan kita lebih berusaha utk mendapat pencapaian yang terbaik...mudah2an akan sntiasa berterusan..

Bercakap pasal azam ni, smua orang mmpunyai cita2 dan azam yang baru.. aku pun punya azam yang baru di mana aku mahu sentiasa menjadi seorang yang lebih baik dari sebelumnya, menjadi anak yang solehah dan berbakti, berfikiran terbuka dan sntiasa positif seiring dengan bertambahnya umur aku.....mudah2an setiap perkara yang aku lakukan mendapat keberkatan dariNya..Amin...

Yok kawan2...kita mulakannya dengan azam yang baru..semangat yang baru!!!!tk nak ponteng kelas dah..kuikuikuiiiiii..(padahal hari pertama start kuliah aku dh ponteng dlu!!!)hihihihii...ape2 pn azam yang baru kan????kehkehkehhh...semangat baru!!! jgn tdo dlam kelas..(peringatan utk diri aku)..sme2 kite yang memfokuskan diri kita didalam kelas...hehe...

No comments:

Post a Comment