Thursday, January 20, 2011

Jalan2 release tension...

Berjalan sakan…
Errmmm.....penat berjalan sana sini..hilang jugak stress wlaupun penat…(padahal tak delah stress mana pun…kan baru start kuliah)…heheh….kali ini aku ikut kawan baik aku jalan2…ema namanye…bersama housemate aku skali shaz dan wany..memang seronok…sebenarnya tak dirancang pun nak pergi jalan2..cam ni ceritanya….macam biasa la…bangun tido, aku sapu bilik, kemas2 sikit..pastu aku ngadap laptop kejap bukak internet…dengan harapan dapatlah aku cari artikel utk buat presentation next week…tapi…line tak elok…so, aku mengambil kputusan utk bersarapan dengan menggoreng ayam…(pagi2 aku sarapan ayam goreng)…aku goreng 2 ketul je..je?????heheh…aku mmg lapar btul pagi tadi…pastu..dah siap menggoreng, aku makan dengan tata tertib..cewah…bersila mngadap tb lagi…tb3 cite dalil cinta…tetiba..hausemate aku shaz (baru bangun tdo gaknye) kata ema nak datang…so, aku pun apa lagi..sukela kan..sbb kawn baik aku time diploma nak datang umah…sesudah itu, mereka ini bercadang tuk keluar jalan2..jadi aku pun ikut mereka dengan hati yang gumbira…
Penat berjalan2 dekat jaya jusco kami pun terasa yang perut semua sudah berbunyi kelaparan…tanpa berlengah masa…kami terus meluru ke Restoran Pizza Hut..aku ikut je…tak kisah la makan kt mana2 pun…janji ade la sedikit bekalan tenaga tuk berjalan..hehe…
There are some picture to be seen…
Ni gambar pizza yang menjadi santapan kami..!!sdap….

Ni Pizza yang kami order!!1hehe...sdpnya.....


Sup kegemaran aku..ntah bape banyk aku letak keju..



bersama ema syameera


wany, shaz dan ema

bergambar sementara menunggu pizza sampai...

No comments:

Post a Comment