Saturday, January 22, 2011

Dapat jajan dari roomate

Assalamulaikum..
Ermmm...actually, dah seminggu lepas dah cerita ni...baru nak kongsi2 kt sini..ape slahnya kan???..hehe..ade orang kasi aku jajan..nak tau sape yang kasi???sape lagi kalau bukan rumate aku...wany (name pn sama tau)..ckap pasal jajan ni, aku rasa macam nak story sikit la...blh kan??yok..

mase aku kecik2 kan, balik sekolah agama je mesti singgah kedai depan sekolah agama tu..beli jajan..antara jajan kegemaran aku mase tu coki2, jajan durian, dan segala jajan yang aku rasa memang perlu dirasa dan dinilai, aku harus membelinya..kehkehkeh..dulu kalau 30 sen tu aku blh dapat 3 jenis jajan..biasalah..waktu tu 30 sen tu macam seringgit..mase tu kan budak2..mana blh lepas tk beli jajan..msti beli...sanggup berebut2...kelakar la pulak mengimbau masa budak2 dlu...

Antara jajan yang wany kasi pada aku...

jajan yang plastik warna merah2 hati tu macam coki2..sebenarnya aku pun tak pernah nampak sebelum ini..dan tu la first time aku makan...rasenya not bad..lebih kurang macm coki2...jdi, siapa2 yang nak bagi aku jajan tu sgt dialu2 kan...he..trima kasih...wassalam

No comments:

Post a Comment