Tuesday, January 18, 2011

ooopppppsss!!!aku tersalah cakap...malu..

Nak tau satu cerita tak..agak malu disitu...ini kerana aku telah pun tersalah cakap...cerita nya seperti berikut...

Hari ahad lepas, disuatu suasana petang yang smemangnya mood mngantuk, aku mengambil kputusan untuk tidak tidur...jdi aku pun terasa nak tgk cerita kartun doraemon...baru je 10 minit aku tgk, """tuk,tukkkkkk,tukk"...ade orng ketuk pintu bilik aku...rupanya housemate aku...ajak aku bersiap pergi econsave bersama kawan aku yang sorang ni..cumel orangnya..erm....hati ni, malas nk ikut, sebab doraemon kan (lame aku tak layan crite tu)..tp setelah aku berfikir panjang, akhirnya...aku pun trus bersiap2..pastu kiteorang pun tiba2 tertukar plan nk pergi giant...jdi dengan hati yang girang kiteorng bergerak sambil mendengar alunan hindustan...aku pun dgrkan jelah...

Nak di pendekkan cerita, kiteorang pergi jugak kt econsave tu sbb housemate aku ni mmg akan beli ayam goreng segera brand farm best disebabkan tak de brand ni kat giant. Habis stok agaknya...pastu kiteorng adalah lepak2 kt satu kedai makan ni..cuma minum2 je..aku order milo ais kaw pnya..mmg sedap la milo ais dia...tp apekan daya...aku tak habis minum...terasa kenyang...jadi aku panggil sorang abang kt kedai tu...mintak abg tu bungkuskan air aku yang tak abis tu...pastu...aku pun cakap..."bang, nak mintak bungkus milo ais ni....letak sos skali ea"...sos???rupenya aku baru tersedar yang aku sbenarnya nk cakp letak ais skali..tp tercakap sos...ape lagi...abg tu membalas..." kicap nak letak skali tak???"..bukn main abg tu kenekan aku..hehehh...pastu dah siap bungkus..dia pun cakap "kicap dah letak dah.."..aku pun hnye tersengih malu...mcm mane ntah aku blh ckap mcam tu..ni mgkin disebabkan aku telah membeli sos di econsave seblumnya..heheh..ape2 pun..mmg malu..mcm pelik plak..ape2 pun manelah tau kan tetiba ada orng nak cuba letak sos kt milo ais..kehkehkeh.........

No comments:

Post a Comment