Tuesday, May 10, 2011

Tamat sudah minggu exam....

Alhamdulillah...hampir 3 minggu 'berperang' dengan buku, akhirnya...tamat sudah minggu exam...selama hampir 3 minggu ini aku gagahkan diri berkorban masa untuk perform yang terbaik sepanjang waktu exam...akan tetapi, kadang-kadang tu banyak juga dugaan...contoh yang terbesar ialah tv...mana tidaknya, cerita best2 plak tu...time2 nak exam pulak....haruslah tengok tv dulu kan???kehkehkeh...akan tetapi, walaupun exam dah pun berlalu, aku masih tidak boleh menarik lafaz lega selagi result belum keluar....aku dah berusaha dan selebihnya aku tawakal dan terus berdoa...semoga mendapat yang terbaik...amin...

Buat adik-adik yang aku sayangi...zati dan fahmi...exam dah nak dekat...buat yang terbaik...semoga dipermudahkan segala urusan sewaktu menjawab exam nanti...study smart and try to be the best among the best...i wish you good luck for your exam!!!.....

2 comments: