Friday, May 6, 2011

Besday Housemate.....

assalamualaikum semua.....
sudah lama rasanya aku tak menulis kat sini...ermmmm...rindu tak????heheh...hari ini terasa nak berkongsi cerita semalam..besday housemate aku...sekali sambut untuk 2 orang iaitu kak ani dan juga elina...actually kak ani punya besday dah lepas dah...dan elina punya besday pula akan datang dalam beberapa hari lagi..tp disebabkan oleh masa yang terhad kami satu rumah berpakat untuk sambut semalam...mana tidaknya, semua sibuk berperang dengan buku...masing2 berjuang kearah itu...cakap pasal besday ni, kami buat simple2 je..kata orang untuk meraikan...mmg asyik bergelak je semalam...sakit perut...seronok rasanya..makan kek sama2...borak2...yang lagi best, ada diantara kami ni mengambil kesempatan untuk mencolet krim kek tu kat muka masing2...meriah sakan...he...aku ape lagi...cuba untuk menjauh dari mereka semua..

erm....kali ni aku dan housemate yang lain, beli kek yang comel2 je..nnti gambar kek tu aku upload...comel, cantik, sedap la jugak....rindu korang semua!!!...

No comments:

Post a Comment