Monday, October 18, 2010

Demam final exam melanda..

hanya tinggal smiggu lagi utk aku mlangkah ke dewan final exam..dh macm amik spm la plak...tkut..study pn tk lagi...duk umah bwk buku tp tk pnh nye nk bukak(ikut pengalamn aku la...heheh)...tp kali ni nk tk nak kne gak bukak buku....kne wt nota..mudh2an dpermudahkan..jgnlah aku trase malas bile dh blik kmpung ni..mklumla...ade tv, tlg mak...borak2 ngan mak ayah lagi..mau tak seronok..mmg la sronk sgt..hehe...lapang dada..hehe..pasni dh blik umah sewa, kne la aku study tol2..pada mulenye agak sukar utk aku suaikn diri dlm perskitaran baru..tp aku kne tempuh...kne cuba cari jalan utk suaikan diri..alhmdulillah..sdikit sebanyk aku blh sesuaikan diri dngan suasana baru...mudh2n dipermudhkan sgala urusan..insyaAllah..
For those who read my blogs, wish me luck for final exam..thanks
InsyaAllah....

No comments:

Post a Comment