Sunday, September 5, 2010

Anak Sedara Baru...

Assalamualaikum..
kali ini aku nk kongsi cerita pasal anak2 buah aku yang sumenye comel2 belaka...setakat ni anak buah aku sume seramai 11 orang...dn agak rapat2...yang terbaru lahir pada 3 september 2010..bertambah bilangan kluarga besar...sukenye..alhmdulillah...memandangkn sumenye rapat2 dan masih kecil2 (paling besar darjah 2) jdi byk la karenah mereka...walaupun kadang2 letih melayan, tp sebnarnya aku seronk mlihat mereka bermain..aku ni garangla jugak..tp ank buah aku mcm tk kesah je..wat tak tau je..pastu aku tergelak sndiri..sbb cam syok sndiri plak..heheh..tp marah2 aku kt diorng ni, kdng2 dgr kate gak budk2 ni..tu yang aku rase cam sronk je kadang2 mlayan mereka ni..
ermmm...anak buah aku ni ramai hero...blh pengsan dibuatnya..sbb sumenye blh tahn lasak gak..mereka sume panggil aku acik wani..comel kan panggilan tu..hehe...apa2 pn aku tk sabar nak berkumpul bersama ahli kluarga aku..bercerita, gelak tawa, bermaafan di bulan syawal nnti..srnok sgt..ditambah lagi dgn keriuhan suara anak2 buah..sykur alhmdulillah...ape2 pn slam syawal wt sume..harap anda sume terhibur..ececececehhhh...hehe...ukhwahfillah!

No comments:

Post a Comment